вторник, 10 апреля 2012 г.

Кредит на кошеня. Кредит на придбання домашніх тварин

Тренд сезону: ідіть в банк і беріть кредит на придбання домашніх тварин. Багато банків ще на початку року оголосили про свої амбітні плани з нарощування роздрібних кредитів. На другий план відійшла навіть низькоризикована іпотека, незважаючи на наявність забезпечення по таких позиках. Нині в моді незабезпечені споживчі і моментальні позики. Вони, звичайно, більш ризикові, але зате більш дохідні.


Отримати споживчий цільовий кредит можна практично для чого завгодно, наприклад на лікування і красу, ремонт квартири і придбання меблів, на покупку КАСКО і зимової гуми, на норкову шубу і навіть на кошеня або песика.
Так, в НОМОС-Банку можна взяти кредит на комплекс процедур омолодження, лікування або проведення операції в клініці-партнера. Банк співпрацює з більш ніж 20 медичними організаціями, так що є з чого вибирати. "Кредит видається в рублях на термін від року до п'яти років на суму до 2 мільйонів рублів, при цьому суми до 800 тисяч рублів видаються без поручителів, розмір річної відсоткової ставки становить від 16,9% до 27,9%", - розповідає директор департаменту розробки і супроводу продуктів роздрібного бізнесу НОМОС-Банку Олександр Базанов. Примітно, що на таких же умовах банк видає кредити на ремонт квартири. При цьому у фінансовій організації в партнерах близько 20 компаній, будівельних, господарських та інших магазинів.
Медичний кредит пропонує також Хоум Кредит Банк, який співпрацює з клінікою "Медси". Кредити на оплату медичних послуг надаються без першого внеску на 6 або 12 місяців, сума кредиту - від 3 тис. до 200 тис. рублів. Обіцяна переплата - усього 2% у місяць. "У відстеженні цільового використання немає необхідності - кредит оформляється безпосередньо в клініці, і гроші банк перераховує на її рахунок, а не клієнта", - говорить директор департаменту розвитку продуктів і послуг ХКФ Банку Павло Бєляєв.
У банку "Південний" розробили цільовий кредит на меблі. Не мудруючи лукаво, його так і назвали"Цільовий". Процентна ставка по цій програмі залежить від розміру початкового внеску і становить від 24% річних. "Ставка трохи вище, ніж за звичайними "останніми", так як сума кредиту незначна (від 10 тисяч до 500 тисяч рублів, тоді як звичайний споживчий кредит може досягати суми в 3 мільйони) і собівартість послуги для банку збільшується", - пояснює начальник кредитного управління банку "Південний" Михайло Богданов.
Позики на меблі також пропонує Кредит Європа Банк. Кредит називається "Меблевий бум" і обійдеться позичальникові в 21% річних. За цією програмою може бути видано до 500 тис. рублів, тобто можна обставити всю квартиру.
У КЕБ також видаються позики на шуби - програму "Кредит на одяг" запустили ще в 2006 році. Це досить актуально, так як навесні магазини починають розпродаж хутра. Процентна ставка - 23,5% річних, термін - до двох років, а максимальна сума кредиту - 500 тис. рублів. "Даний проект є сезонним, тому вказати чітку частку в портфелі досить складно, - розповідає начальник управління продажів споживчих кредитів банку в ЦФО Андрій Ребров. - У зимовий період (у сезон продажів верхнього одягу) частка в портфелі становить 35-40%, що говорить про високий попит і популярності цієї програми".
У НБ "Траст" можна взяти кредит на придбання поліса КАСКО - до 100 тис. рублів і терміном до одного року. Якщо ваш поліс коштує 60 тис. рублів, які ви вирішили взяти в борг у банку на рік, то в місяць ви заплатите (згідно калькулятора на сайті банку) 5 965 рублів. У "Номосу" також є програма для автолюбителів - на придбання страховки, на ремонт автомобіля та/або придбання гуми та ін. Умови ті ж, що і для лікувального та меблевого продуктів.
"Купівля меблів або техніки, туристичного туру або, нарешті, шуби - сьогодні досить поширене явище", - запевняє начальник управління товарного кредитування МКБ Сергій Кукушкін. На його думку, популярність цільових кредитів на товари і послуги серед населення стрімко зростає, тому що людина за прийнятні відсотки отримує можливість придбати речі, які йому необхідні сьогодні і зараз. Банки, у свою чергу, активно розширюють свої пропозиції і встановлюють партнерські відносини з торговими і сервісними підприємствами, щоб зробити обслуговування максимально зручним і вигідним для клієнтів.
У МКБ, крім хутряних, меблевих і туристичних кредитів, є зовсім незвичайний кредитний продукт - кредит на зоотовари. "Ми працюємо з зоомагазинами, які звертаються клієнти за кредитом на купівлю чотириногого друга - щеня або кошеня, - розповідає Сергій Кукушкін. - Умови щодо такого кредиту не відрізняються від стандартних умов при товарного кредитування: термін кредиту від шести місяців до трьох років, процентна ставка - від 29%, комісія за видачу та супроводження кредиту відсутня". Товарний кредит МКБ оформляється в магазині, як правило, по одному тільки паспортом, і кошти автоматично перераховуються в рахунок оплати товару або послуги після авторизації кредитного договору магазином.
Ставки при товарному (цільовому) кредитуванні декілька вище, ніж при класичному споживчому, в середньому на 4-5 процентних пунктів. Більш висока вартість такого кредиту пояснюється більш високими ризиками банку: кредит оформляється за одним документом, а заявка розглядається всього протягом 15 хвилин. Правда, банки у багатьох випадках, у тому числі описаних вище, під такими цільовими програмами маскують звичайні "потреби ", при цьому ставка не відрізняється від класичних споживчих програм. "Банк не контролює і не обмежує клієнта в цілях витрачання коштів по даному виду кредитування, і позичальник може витратити кредитні кошти на що завгодно: ремонт, придбання меблів, весілля, подорожі, здоров'я та інше", - розповідає керівник відділу кредитних продуктів ОТП Банку Ольга Кондакова. У такому випадку ні ставки, ні якісь інші умови іншими не стають.
Найпопулярніша мета споживчого кредиту, за словами Ольги Кондаковій, - це ремонт квартири. "Як показує статистика, наші клієнти найчастіше оформлюють кредити на наступні цілі: ремонт, покупка автомобіля, нерухомості, лікування і придбання товарів тривалого користування", - погоджується Олександр Базанов. "Найбільшою популярністю користуються цільові кредити на покупку побутової техніки", - продовжує Михайло Богданов. До ще нестандартному використання кредитів, але досить затребуваному серед росіян можна віднести витрачання коштів на оплату послуг фітнес клубів, туристичних послуг, освітніх курсів (тренінги, мовні курси, MBA) і т. д.
Цей сегмент ринку досить ємний, адже, по суті, будь-яка покупка вартістю понад 10 тис. рублів може стати "метою" споживчого кредиту, так що у банків тут хороші перспективи для розвитку. Кредитні кошти використовуються практично у всіх сферах повсякденного життя людини. Прагнучи задовольнити потреби своїх клієнтів, банки шукають і знаходять непобиті рішення.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

1122