воскресенье, 7 августа 2011 г.

Макрокредіти для малого бізнесу подешевшають

Існуючих держсубсидій не вистачає для відкриття свого бізнесу. Роструд підписав угоду з Російським центром мікрофінансування і загальноросійської організацією малого та середнього підприємництва «ОПОРА Росії» про додаткові заходи підтримки безробітних. 

Зокрема, бажаючим відкрити власну справу запропонують мікрокредити під 12-15% річних. Сьогодні безробітні - починаючі бізнесмени отримують від держави субсидію в розмірі 58 тис. 800 руб. і ще стільки ж, якщо вони відкривають вакансію для іншого безробітного. «Але для потреб успішного бізнесу цих грошей все одно недостатньо», - вважають в Роструд. 
Щоб збільшити оборотні кошти, починаючим підприємцям запропонують скористатися послугами центрів мікрофінансування. За словами керівника відомства Юрія Герца, тільки в січні - квітні цього року майже 40 тис. росіян відкрили свій малий бізнес в рамках програми по боротьбі з безробіттям. Найчастіше початківці бізнесмени намагалися прикласти свої сили до сільськогосподарського виробництва, будівництва, надання послуг, ремонту автомобільної техніки, а також інформатизації і комп'ютерних технологій. Як заявив «гудку» директор Російського мікрофінансового центру (РМЦ) Михайло Мамута, у Мінекономрозвитку є програма з мікрофінансування малого бізнесу. «Минулого року на неї було виділено 2,4 млрд руб., А в цьому надійшло заявок від регіонів уже на 3,5 млрд, - пояснив він. - Якщо ці гроші будуть пущені на мікрокредитування безробітних, це знизить процентну ставку для них до 12-15%, оскільки бюджетні кошти дешеві ». За його словами, сьогодні середній мікрокредит становить 120 тис. руб., Термін його погашення зазвичай не перевищує двох років. Глава РМЦ додав, що програма може почати працювати вже в липні. 
Старший експерт Національного інституту системних досліджень проблем підприємництва Олександр Шамрай зазначив, що мікрокредити сьогодні - єдина можливість отримати додаткові кошти на розвиток справи. «Банки неохоче працюють з малим бізнесом, а починаючим підприємцям отримати кредит практично неможливо, - сказав він« гудку ». - Мікрофінансовий організації зможуть забезпечити засобами всіх нужденних. Але вони задовольняють попит лише на 10-15% ». 
Віце-президент Асоціації регіональних банків Олег Іванов вважає, що держава повинна проводити жорсткий відбір позичальників - початківців бізнесменів. «Громадянам треба чітко пояснити, що це не подарунок, а кредит, який доведеться повернути з відсотками, - заявив він« гудку ». - Не більше третини громадян за своїм психологічним складом можуть займатися бізнесом. Якщо всі безробітні почнуть брати кредити, у нас серйозно поповняться і так чималі ряди боржників ».

2 комментария:

  1. Привіт усім, я - Марк Міллі, і я так радий повернутися на цей чудовий форум, щоб засвідчити допомогу, яку я отримав від Вільямса Девіда. Мені було відчайдушно потрібна позика в іншій, щоб звільнитися від боргів і фінансового рабства, які мені довірила моя колишня дружина. Мені було дуже погано, що я повинен просити допомоги у друзів, родини і навіть у свого банку, але в одному з них це могло б мені допомогти, оскільки моя кредитна оцінка була дійсно поганою. Тож я переглядав свій комп’ютер і бачив відгуки людей, яким Девід Вільям допомагав з позикою, тоді я вирішив зв’язатися з ним на його електронну пошту {Personalloanesay@gmail.com}, тому я отримав електронний лист від них і зробив усе, що він спитав мене. На моє здивування, вони передали позику, яку я просив на свій рахунок, і тепер я так радий скасувати свою заборгованість, і я також розпочав бізнес із залишком, щоб піклуватися про мене та мою родину. Якщо вам потрібна позика, зв’яжіться з найкращим кредитором усіх часів Девідом Вільямсом у своєму електронному листі: {Personalloanesay@gmail.com}

    ОтветитьУдалить
  2. Здравствуйте

    Чи є у вас якісь фінансові проблеми? Вам потрібна позика, щоб очистити свої борги? Ви збираєтеся збільшити свої фінанси? Ви підприємець, який хоче розширити свою компанію. Ми радимо вам зв’язатись із справжнім героєм, довірчим та ефективним кредитоспроможним бізнесом для свого кредиту. Мене визнають як особи, так і уряд за нашу велику ефективність.


    Послуги включають:
    * Особисті позики (безпечні та забезпечені)
    * Кредити для бізнесу (безпечні та забезпечені)
    * Домогосподарство
    * Кредити винахідника
    * Автокредитування
    тощо.

    Електронна пошта: accessloanfirm2030@gmail.com

    WhatsApp: +79265038734


    Ми сертифіковані,
    надійний, надійний, ефективний, швидкий та динамічний.

    З повагою
    Містер Скотт
    Надішліть нам електронну пошту за адресою: accessloanfirm2030@gmail.com

    ОтветитьУдалить

1122