воскресенье, 7 августа 2011 г.

Банківський депозит

Банківський депозит - це грошові кошти або цінні папери, передані в банк фізичними або юридичними особами на тимчасове користування під певні відсотки. При грошовому внеску величина процентної ставки залежить від валюти, виду та строку депозиту. Розрізняють депозити в одній валюті та мультивалютні, в яких одночасно відкривається більше двох рахунків у різних валютах. Як правило, банки встановлюють лише мінімальний розмір депозиту, залишаючи максимальну суму відкритою. Але оскільки Фонд гарантування вкладів фізичних осіб відшкодовує не більше 150000 грн. в одному банку, при більших сумах краще не робити один внесок у банк , а розділити його на декілька депозитів у різних банках.

Відсотки по депозитах можуть видаватися авансом (тобто ще при укладанні договору вкладу), нараховуватися щомісячно чи виплачуватися в кінці терміну. Важливим нюансом для вкладника є капіталізація відсотків - їх додаток до основної суми вкладу та подальше нарахування відсотків вже на збільшену суму.

За тривалістю депозити бувають строковими і до запитання вкладником. Термін депозиту обумовлюється в договорі, але відповідно до законодавства України, вкладник може затребувати свій депозит в будь-який день без втрати основної суми. Тому багато банків пропонують т.зв. універсальні депозити з можливістю знімати або поповнювати кошти без втрати відсотків. Якщо термін депозиту минає і вкладник не вимагає його виплати, можлива автоматична пролонгація, тобто продовження договору на колишніх умовах на той самий строк.

При виборі депозитної програми експерти не радять робити акцент на відсотках, так як завищені за мірками ринку ставки виявляються або простим піаром, або однією з причин швидкого руйнування банку.

2 комментария:

  1. краткая внятная статья.спасибо

    ОтветитьУдалить
  2. Я настільки вдячний Elegantloanfirm за те, що ви допомогли мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. Моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз володію бізнесом, який я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я так вам вдячний, містере Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ОтветитьУдалить

1122