Борги за кредитами стали справжнім бичем ринку кредитування. Після кризи в російській і світовій економіці кількість боржників за кредитами значно збільшилася, і сьогодні, коли ситуація стає стабільною, багато з них мають питання по кредитах, які вони прострочили.
Перше, про що варто сказати - боржники за позиками завжди мають можливість відновити свою кредитну історію, вирішити конфліктні питання з банком і розрахуватися із заборгованістю. Для цього необхідно уточнити, які саме у нього є борги по кредитах, а також дізнатися, як їх краще погасити. Свої питання по кредиту необхідно направити тому банку, в якому оформлявся позику. Спеціаліст кредитного відділу по запросу надати позичальнику всю інформацію щодо того, які відсотки за кредитами він повинен сплатити, яка загальна сума заборгованості, як саме краще врегулювати питання з простроченим позикою.
Тут варто відзначити, що боржники за кредитами, як правило, не поспішають звертатися в банки за вирішенням таких питань, відкладаючи неприємну процедуру на потім. Робити цього в жодному разі не варто, адже кожен місяць зволікання збільшує суму заборгованості. Крім того, кредитні організації нерідко йдуть на зустріч боржникам, вважаючи за краще отримати борги за кредитами в порядку двосторонньої угоди, ніж через суд.
Для того, щоб уточнити, які у Вас є борги по кредитах, дізнатися, які відсотки за кредитами нагромадилися за час прострочення, потрібно звернутися до кредитного консультанта, який проведе всі необхідні розрахунки.
Більш того, багато банки роблять виключення для своїх клієнтів, зменшуючи, перераховуючи в меншу сторону борги за кредитом, або проводячи реструктуризацію. Зрозуміло, для того, щоб претендувати на таку лояльність, боржники за позиками повинні мати вагомі причини невиплати позики, проте в більшості випадків врегулювати питання зі взаємною вигодою цілком реально. Таке прагнення банків йти на зустріч боржникам цілком зрозуміле, адже на те є кілька причин.
По-перше, спірні і навіть конфліктні питання по кредиту - це повсюдне, дуже поширене явище. Тому для вирішення подібних ситуацій в кожному банку є певні алгоритми дій, що полегшують позичальникові виплату боргу.
По-друге, стягнення боргу в судовому порядку є досить дорогою процедурою, і кожен банк прикладає максимум зусиль для того, щоб вирішувати спірні ситуації в досудовому порядку. Це ж стосується і реалізації заставного майна, а також застосування інших заходів впливу на позичальника - всі вони є досить ефективними, але при цьому відрізняються високою трудомісткістю. Тому клієнтові, який сам вирішує розрахуватися з боргами за позиками, дізнатися загальну суму своєї заборгованості і врегулювати всі проблеми з банком, кредитна організація завжди буде рада піти на зустріч.
Втім, останнє не повинна занадто сильно обнадіювати боржників за позиками: лояльність банків має свої межі, причому, як правило, вони є досить вузькими. Для того, щоб restructuring позики була дійсно вигідною для клієнта, а конфліктне питання по кредиту врегульовується з урахуванням інтересів не тільки банку, але і позичальника, важливо скористатися допомогою фахівців, кредитних брокерів, юристів і т.п. Вони допоможуть точно встановити, які відсотки по кредиту повинні бути нараховані за період прострочення, а також визначити правильну стратегію у вирішенні спірної ситуації так, щоб реструктуризація боргу була дійсно вигідною і прийнятною для позичальника.
Комментариев нет:
Отправить комментарий