пятница, 30 марта 2012 г.

Іпотека на житло, на вторинне житло

Вирішення житлового питання

Для сімей, скитаются по орендованих квартирах, чи поділяють дах з родичами, покупка власного житла - завдання першорядної важливості. Так, і, у щасливчиків, що володіють деякими "квадратними метрами", дуже часто виникає необхідність поліпшення житлових умов. Перед більшістю потребують розширення життєвого простору, питання про те, щоб "нагромадити на квартиру" навіть не ставиться - проста арифметика з поправкою на економічні нюанси говорить: збирати доведеться сто років, і то - якщо інфляція не перевищить відомих меж.


Здавалося б, рішення на поверхні: у Росії вже багато років існує іпотека. Програми - обкатані. Банки пройшли перевірку на міцність завдяки декільком криз. Пора вирішуватися.
Іпотека на "вторинне" житло або квартиру в новобудові - ось і весь секрет.

Однак, співвітчизники, навіть перебуваючи в досить скрутному становищі, не поспішають скористатися одним з численних банківських пропозицій. 

Чому так відбувається?

  • По-перше, іпотека на житло - все ж, недешеве задоволення. І сам факт значних "переплат" за тривалий період кредитування вселяє в співгромадян недовіру до цього інструменту. 
  •  По-друге, багатьох бентежить термін. У Мережі існує чимало неймовірних історій, як іпотека "під житло" створила для позичальників довічний пекло. Звичайно, насправді, у більшості цих сумних ситуацій винна зовсім не іпотека, але історії користуються неабиякою популярністю у обивателів і серйозно впливають на громадську думку.
  •  По-третє, багато хто з потенційних позичальників, які відмовляються від ідеї покупки житла в кредит, і не підозрюють, що взяти іпотеку на житло цілком реально навіть з не дуже високим щомісячним доходом. Адже, для того, щоб виконати умови отримання кредиту, зовсім не обов'язково бути топ-менеджером. Кредитний експерт врахує сукупний дохід сім'ї - у такому разі, кілька працюючих родичів стануть созаемщиками.
Звичайно, далеко не всі можуть адекватно оцінити свої шанси на іпотеку "під житло".
Але, якщо розібратися, такий кредит може стати справжнім порятунком, особливо для тих, хто змушений знімати квартиру. Адже, щомісячні платежі на оренду житла зараз як ніколи високі. Чи Не краще направити ці кошти на придбання власної нерухомості.
Варіантів - маса.

Великою популярністю користуються новобудови. Цілі квартали зводяться на околицях міста, або - на території знесених старих споруд. За рахунок "незавершеності" таких районів (інфраструктура почне працювати в повному обсязі лише через пару років після здачі будинків в експлуатацію) тут можна зробити вигідну покупку: коли новобудови "обростуть" всім необхідним, квартири в них значно зростуть у ціні. Іпотека на житло в нових, і, навіть, споруджуваних будинках - стандартна практика.

Купити в кредит житло на етапі будівництва - по-справжньому вигідну підприємство для тих, хто може почекати з переїздом. Економія в цьому випадку може скласти до 50 % від вартості квартири через рік-інший після здачі будинку" .

Іпотека на "вторинне" житло - так само - поширене явище. Для проведення операції купівлі-продажу, банк перераховує гроші на спеціальний рахунок або видає готівкою.

Для тих, хто бере іпотеку на "вторинне" житло вирішується ще одна проблема: як правило, такі квартири продаються вже придатними для проживання. Можливо, ремонт там буде не самий свіжий, але, принаймні, у покупців буде час для того, щоб поправити своє фінансове становище, перш ніж перетворювати новий будинок в царські хороми.

1 комментарий:

  1. У вас тут хороші статті! Якщо хтось тут шукає позику для придбання житла чи інші потреби у фінансуванні,
    Я хочу, щоб ви зв’язалися з паном Бенджаміном за телефоном 247officedept@gmail.com Також за додатком Whats-App 1-989-394-3740 Коли мене познайомили з паном Бенджаміном, я виходив на ринок як перший покупець. Звичайно, мої потреби були дещо іншими, і у мене було безліч запитань. Перш ніж він надіслав мені мій лист попереднього схвалення, він зателефонував поговорити зі мною про те, що це означає і що може змінитися. Він зробив мене доступним майже будь-якої години за допомогою електронної пошти та текстових повідомлень. Він був дуже чуйним та обізнаним. Він також дуже прямий. Я пояснив йому, які були мої очікування щодо часу закриття та інших деталей. Він сказав, що виправдає ці очікування, але перевершив їх. Я так швидко закрив ріелтора, і продавець, звичайно, був у захваті від цього. Але як покупець я оцінив, що я пройшов через процес пропозиції позики пана Бенджаміна. Від попереднього затвердження до закриття - подорож була такою безшовною, і я вважаю себе щасливчиком, бо чув історії жахів. Я рекомендую його всім, хто шукає позику. Все оброблялося в електронному вигляді доцільно та надійно

    ОтветитьУдалить

1122