среда, 13 февраля 2013 г.

Ідеї домашнього бізнесу з нуля

Сьогодні, по мірі все більшої інтернетизації поступово набирають обертів ті способи заробітку, про яких раніше ми не могли навіть мріяти. У зв'язку з цим виникає необхідність мати якісь ідеї домашнього бізнесу з нуля. Але виникає закономірне питання: де шукати такі ідеї? І якщо ви мучитесь таким питанням, то ви потрапили за адресою. Я поділюся з вами інформацією, де шукати ідеї домашнього бізнесу з повного нуля. Отже, почнемо.

Припустимо, що ви не дуже креативна людина. Ну, не всі ми такі. Так і я теж, зізнаюся вам, не маю какими-то надприродними здібностями. У цьому випадку мені на допомогу приходить інтернет. Це відмінний засіб, щоб отримати відповіді на всі питання, що цікавлять вас. Але скажу вам за великим секретом, що найважливішою проблемою, через яку у вас немає ідей, є небажання бачити світ далі кінчика носа. Читайте блог о бизнесе і поповнюйте свій запас ідей.

А що заважає вам подивитися, що відбувається навколо вас? Адже світ сповнений ідей. Я навіть більше скажу: вони просто скрізь і всюди валяються у нас під ногами. Головне - захотіти знайти ці ідеї для домашнього бізнесу. І якщо ви поставити мету, то дуже скоро ви побачите, як стрімко зростатиме кількість ідей. Моя порада - постарайтеся бути більш спостережливими. Подмечайте різні дрібниці, і життя обов'язково підкине вам яку-небудь цікаву ідею.
Інтернет - невичерпне джерело ідей для бізнесу
Друзі, скажу вам чесно, що якби не було інтернету, то навряд чи хтось би знав, як заробити в інтернеті. Логічно? Сьогодні інтернет здатний дати відповіді на всі ваші запитання. У тому числі і на питання де взяти ідеї домашнього бізнесу з нуля. Мені буває навіть іноді важко від того різноманітність ідей, які я «чіпляю» в інтернеті. Можу, до речі, порадити хоча б іноді відвідувати форуми тематики, що цікавить вас. Читайте коментарі, залишені користувачами, і ви обов'язково «батьки» якусь ідею для бізнесу. У мережі гуляє» багато електронних книг, в кожній з яких можна почерпнути сотні ідей для бізнесу в домашніх умовах. Крім того, будь-який матеріал, який ви прочитаєте в мережі, здатний дати поштовх до створення власного сайту або блогу. Мені, наприклад, коли то дуже допомогло ось це допомога для створення сайтів під контекстну рекламу.
А тепер питання: хто допоможе знайти ідею? Відповідаю - пошукові системи. А саме, наш вітчизняний гігант пошукової індустрії - Яндекс. Скажу вам по великому секрету, що будь-який пошуковик - це джерело цінної інформації. Просто потрібно вміти користуватися ним. Не знаєте як? Я зараз покажу. Йдемо в Яндекс (yandex.ru). Потім йдемо в самий низ сторінки. І там є позаголовок такий маленький. Він називається «Про компанію» і веде він на адресу company.yandex.ru. Ми заходимо сюди, і потрапляємо на сторінку, яку ви бачите нижче на малюнку. Бачите, там є якась подоба телевізора? Ось натискаєте на цю зелену кнопку, і побачите, що шукають інші користувачі пошукової системи Яндекс. Це, між іншим, відмінна можливість знайти ідеї домашнього бізнесу з нуля
Моя порада тим, хто вирішив сам створити свій сайт, але досі не знайшов для цього ідей
Не лякайтеся, якщо у вас є така проблема. Колись давно я теж був у такій непростій ситуації. Але я знайшов рішення цієї проблеми. Я намагався шукати професіоналів в тій області, яка мені була цікава, і після того, як їх аналізував ідеї домашнього бізнесу з нуляя запалювався ними як сірник. Ви знаєте, що таке веб студія? Кажучи просто, це той же офіс, куди люди приходять, щоб замовити якусь послугу. Тільки він віртуальний. Знайдіть будь-яку веб-студію, вивчіть принцип її роботи, і у вас буде купа бізнес ідей домашнього бізнесу, причому, з нуля в тому числі.
Даю ще одну намітки. У кожного власника веб студії є «Портфоліо». Це список робіт, які вони вже виконали для клієнтів. Подивіться, що там за роботи у них в портфоліо. Думаю, що проаналізувавши портфоліо багатьох відомих веб-студій, ви знайдете масу ідей для домашнього бізнесу з нуля.
Припустимо, що вам необхідно написати статті, огляди, тексти для сайтів. І знову тут потрібен креативний підхід. Але в даному випадку теж є вихід. Даю намітки. Коли будете спілкуватися з клієнтами, то ніколи не відбувайтеся від них. Відкривайте ширше свої вуха, і слухайте їх. Від них ви зможете знайти багато нових ідей для вашого домашнього бізнесу. Не скидайте з рахунків пошукові системи. Загляньте в сервіс статистики, на кшталт liveinternet.ru.
Вам потрібен унікальний контент? Не проблема! Можна або передруковувати статті з посиланням на першоджерело, або переписувати їх своїми словами. Це називається рерайт. Але тут є побічний ефект. Чим більше статей ви будете переписувати своїми словами, тим більш залежними від чужої думки ви стаєте. Тому в даному випадку вам доведеться забути про власної незалежності. Але скажу чесно, що все одно багато грішать даними прийомчиком.
Якщо говорити про дизайн, то в цьому випадку можна звернути увагу на різноманітні готові шаблони в psd-форматі. Використовуючи ці шаблони, можна на їх базі створити нові для своїх проектів.
І на завершення кілька слів з приводу ідей бізнесу в домашніх умовах з нуля знову ж з власного досвіду
Наприклад, для мене найкращий час, щоб «народити» якусь ідею - це час перед сном. Я лягаю спати, але ще не засинаю. Всі думаєш, думаєш. Саме в цей час у мене іноді народжуються цікаві ідеї. У такі моменти чистий ти від будь-яких сторонніх чинників. Свідомість чисте, нічого не заважає, і думки течуть річками. У всякому разі, кілька розумних ідей, які я реалізував, у мене з ’ явилися саме перед сном.
Правда, як і скрізь, тут є свій мінус. Буває, що-то надумаешь в цей час, а з ранку встаєш, і нічого вже не пам'ятаєш. Тому даю безкоштовний порада: все, що спадає вам на думку, повинне знайти відображення на папері. Промайнула ідея - запишіть її в блокнот, ну, або збережіть її в електронному варіанті. Тільки не надійтесь на добру пам'ять. Всі ми люди, і всім нам властиво забувати

Комментариев нет:

Отправить комментарий

1122